
Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO
Szukasz więcej wskazówek dotyczących tego, jak wybrać agencję SEO? Zajrzyj na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Jeśli masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, żeby pojawiała się ona na samym topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać solidną agencję SEO? Polecamy wsłuchać się w podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.
Jak rozpoznać rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym film
Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozkwita w zasadzie tylko za sprawą Google. Pomimo pojawienia się innych alternatyw, jak np. Bing, Rambler lub DuckDuckGo, nadal najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje pozyskać widoczność w sieci, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, zwykle nie jest to realne bez wsparcia fachowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś nowym, i przyszykowało krótki instruktaż, jak znaleźć dobrą firmę SEO.
Czym zdaniem Google wyróżnia się dobra agencja SEO?
Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem w prosty sposób tłumaczy, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:
- dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane frazy,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- nieprzerwany monitoring stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- zdolność oceny budżetu i czasu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto stanowi jego największą konkurencję.
Przedstawicielka Google podkreśla też, że rzetelna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, w wielu przypadkach dającą większe efekty zwykle po paru miesiącach pracy.