Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych - więcej szczegółów o tej usłudze odnajdziesz w tym miejscu.

Pozycjonowanie stron to różne prace, które mają na celu poprawienie widoczności stron w organicznych (to znaczy w bezpłatnych) wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Dodatkowym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności brandu, usługi albo produktu.

Algorytm Google wartościuje wszystkie strony www w oparciu o mniej więcej 200 najrozmaitszych czynników. Efekt tej ewaluacji wpływa na to, na którym miejscu strona czy jej podstrona wyświetli się w SERP na daną frazę. Za istotne czynniki rankingowe profesjonaliści do spraw SEO uznają np. linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), jakość contentu, a także prędkość ładowania.

Wstukując w przeglądarkę Google dowolną frazę, użytkownik dostaje listę stron, które algorytm ocenił jako najlepiej pasujące do powyższego zapytania. Jakie adresy pojawią się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Najczęściej te, których treść jest starannie wypełniona trafnymi słowami kluczowymi. a przy tym unikalna. Na pozycje wpływ ma też prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na mobile, ale i na komputerze), prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, a także ilość stron internetowych kierujących linki do naszej witryny.

Czy opłaca się przekazać pozycjonowanie sklepu albo strony www zewnętrznemu podmiotowi?

Algorytm Google regularnie jest poprawiany, zatem warto przekazać pozycjonowanie stron i sklepów internetowych zawodowcom. Dobrym wyborem jest agencja SEO mająca długoletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od SEO, lecz również kreatywnego pisania czy kodowania. Zlecając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które dodatkowo zwiększą dochód firmy.

Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych?

Pozycjonowanie to głównie oferta adresowana do zarządców stron www, które służą do ekspozycji i sprzedaży produktów czy usług przedsiębiorstwa. Prowadząc własny biznes niewyobrażalne jest obecnie nie posiadać własnej strony firmowej bądź ją uruchomić, natomiast zrezygnować z jej pozycjonowania. Konkurencja nie próżnuje w walce o pozyskanie nowych klientów. Według statystyk w przybliżeniu 97% osób poszukuje online opinii o lokalnych markach, co klarownie pokazuje do jak rozległej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony bądź sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, iż konsument wybierze naszą ofertę.

Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]